• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • GÜNDEM
  • SPOR
  • EKONOMİ
  • ASAYİŞ
  • SAĞLIK
  • SİYASET
  • RESMİ İLANLAR
  • EĞİTİM
  • GENEL
  • TEKNOLOJİ
  • IĞDIR DÜNYA
  • Ara
SON DAKİKA:
13:51
Minik yürekler için büyük bir yaz serüveni başlıyor!
12:21
MHP Heyeti Yeni İşletmenin Açılışında: Iğdır’da Esnafa Moral ve Destek
12:10
Iğdır Sanayi Sitesi’nde Trafo Patladı: Korku Dolu Anlar, Maddi Hasar Var!
Video Galeri Foto Galeri Yazarlar
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
  1. Haberler
  2. SİYASET
  3. Geçit: "Günün her saatinde vatandaşlarımızın sesine kulak veriyoruz"
SİYASET
Yayınlanma: 07 Ocak 2025 - 13:37
Güncelleme: 07 Ocak 2025 - 13:42

Geçit: "Günün her saatinde vatandaşlarımızın sesine kulak veriyoruz"

Yeşilyurt Belediye Başkanı Prof. Dr. İlhan Geçit, gece gündüz demeden vatandaşların sesine kulak verdiklerini söyleyerek Çağrı Merkezi ile vatandaşların istek ve taleplerin en kısa sürede çözüme kavuşturduklarını söyledi.

SİYASET
07 Ocak 2025 - 13:37
Güncelleme: 07 Ocak 2025 - 13:42
Yorumlar
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
Geçit: "Günün her saatinde vatandaşlarımızın sesine kulak veriyoruz"
Yeşilyurt Belediye Başkanı Prof. Dr. İlhan Geçit, gece gündüz demeden vatandaşların sesine kulak verdiklerini söyleyerek Çağrı Merkezi ile vatandaşların istek ve taleplerin en kısa sürede çözüme kavuşturduklarını söyledi.

Yeşilyurt Belediyesi'nde, vatandaşların taleplerine çözüm üretmek, belediyeden bilgi alınmasını sağlamak ve şikâyet başvurularını daha hızlı bir şekilde çözüme kavuşturmak amacıyla 7/24 hizmet veren 444 8 910 numaralı Çağrı Merkezi'ne bir yıl içerisinde gelen 22 bin 715 talebin tamamına yakını sonuçlandırıldı. Gece gündüz demeden vatandaşların sesine kulak verdiklerini söyleyen Yeşilyurt Belediye Başkanı Prof. Dr. İlhan Geçit, Çağrı Merkezi ile vatandaşların istek ve taleplerin en kısa sürede çözüme kavuşturduklarını söyledi.

Vatandaşların taleplerine hızlı ve etkili bir şekilde çözüm üretmek amacıyla kurulan Yeşilyurt Belediyesi Çağrı Merkezi, 444 8 910 numaralı telefondan vatandaşlara hizmet vermeye devam ediyor. Vatandaşlar, resmi ve dini tatil günleri de dâhil olmak üzere 7 gün 24 saat Çağrı Merkezine ulaşarak taleplerini kolaylıkla iletebiliyor. Yapılan başvurular, çağrı merkezi görevlileri tarafından belediyenin ilgili birimlerine ve talebe göre de ilgili diğer kuruluşlara yönlendirilerek vatandaşların taleplerinin çözüme ulaştırılması sağlanıyor.

Bir yıl içerisinde Çağrı Merkezi'ne ulaşan 22 bin 715 vatandaşın istek, talep ve şikâyetleri kayıt altına alınarak çözüm için yardımcı olunurken yüzde 90 başarı performansı sağlandı.

Gelen taleplerin büyük bir kısmını çözüme kavuşturan Çağrı Merkezinin, vatandaşların öneri, istek ve taleplerine hızlı ve sağlıklı bir şekilde cevap verebilmek adına çalıştığını söyleyen Yeşilyurt Belediye Başkanı Prof. Dr. İlhan Geçit, belediye ile vatandaşlar arasında iletişimi güçlendiren Çağrı Merkezi ile hizmetlerdeki kalite standardını yükselttiklerini ifade etti.

Çağrı Merkezinin vatandaşlar ile belediye arasında çözüm köprüsü olduğunu dile getiren Başkan Geçit, "Hemşerilerimize sunduğumuz hizmetlerin kalitesini artırmak, iletilen taleplere anında çözüm üretilmesini sağlamak amacıyla 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veren 444 8 910 numaralı Çağrı Merkezimiz ile çok sayıda istek ve talebi sonuçlandırıyoruz. Çağrı Merkezimize gelen talepler kayıt altına alınarak ilgili birim sorumluları ile talep sahibi arasındaki koordinasyon sağlanmaktadır. Yetki ve sorumluluk alanımız dışında kalan talepler ise yine görevlimiz tarafından ilgili kurumlara iletiliyor. Talep sonuçlandığı ve çözüme kavuştuğu zaman da vatandaşlarımızı tekrar bilgilendiriyoruz. Taleplerin yerine getirilip getirilmediğinin de takip edildiği Çağrı Merkezi ile vatandaşlarımıza hızlı bir şekilde daha iyi ve kaliteli hizmetler veriyoruz. Bir yıl içerisinde Çağrı Merkezimize gelen 22 bin 715 talebin büyük bir kısmı sonuçlandırılıp, vatandaşlarımıza gerekli bilgilendirme yapılmıştır" şeklinde konuştu.


İHA
  • YORUMLAR
adlı kullanıcıya cevap x
İlginizi Çekebilir
MHP'de bayramlaşma programına yoğun ilgi
MHP'de bayramlaşma programına yoğun ilgi
Battalgazi Belediye Başkanı Taşkın'dan örnek tasarruf
Battalgazi Belediye Başkanı Taşkın'dan örnek tasarruf
AK Parti Ağrı İl Başkanlığında bayramlaşma töreni düzenlendi
AK Parti Ağrı İl Başkanlığında bayramlaşma töreni düzenlendi
Milletvekili Tüfenkci ile Başkan Ulutaş, Akçadağ'da vatandaşlarla bir araya geldi
Milletvekili Tüfenkci ile Başkan Ulutaş, Akçadağ'da vatandaşlarla bir araya geldi
Son Haberler
Minik yürekler için büyük bir yaz serüveni başlıyor!
Minik yürekler için büyük bir yaz serüveni başlıyor!
MHP Heyeti Yeni İşletmenin Açılışında: Iğdır’da Esnafa Moral ve Destek
MHP Heyeti Yeni İşletmenin Açılışında: Iğdır’da Esnafa Moral...
Iğdır Sanayi Sitesi’nde Trafo Patladı: Korku Dolu Anlar, Maddi Hasar Var!
Iğdır Sanayi Sitesi’nde Trafo Patladı: Korku Dolu Anlar, Maddi Hasar...
Tahran’ı Yakmakla Övünen Netanyahu, Ateşi Tüm Dünyaya Yaymak İstiyor!
Tahran’ı Yakmakla Övünen Netanyahu, Ateşi Tüm Dünyaya Yaymak İstiyor!
186 Yıllık Şanlı Tarih: Jandarma, Iğdır’da Halkla Kucaklaştı
186 Yıllık Şanlı Tarih: Jandarma, Iğdır’da Halkla Kucaklaştı
Yeni Kuyumcular Çarşı'sına yeni kapı
Yeni Kuyumcular Çarşı'sına yeni kapı

Ana Sayfa
GÜNDEM
SPOR
EKONOMİ
ASAYİŞ
SAĞLIK
SİYASET
RESMİ İLANLAR
EĞİTİM
GENEL
TEKNOLOJİ
IĞDIR
DÜNYA
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
Biyografiler
Günün Haberleri
Arşiv
Gazete Arşivi
Hava Durumu
Gazete Manşetleri
Nöbetci Eczaneler
Namaz Vakitleri
  • ASAYİŞ
  • DÜNYA
  • EĞİTİM
  • EKONOMİ
  • GENEL
  • GÜNDEM
  • IĞDIR
  • SAĞLIK
  • SİYASET
  • SPOR
  • TEKNOLOJİ
  • Foto Galeri
  • Video Galeri
  • Köşe Yazarları
  • Biyografiler
  • Günün Haberleri
  • Arşiv
  • Gazete Arşivi
  • Hava Durumu
  • Gazete Manşetleri
  • Nöbetci Eczaneler
  • Namaz Vakitleri
Google Play
ücretsiz indirin
App Store
ücretsiz indirin

  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.
İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.

Yazılım: Tumeva Bilişim