1- Meb’in alandan kopuk, gerçeklerden uzak, hukuki açıdan da tutarsız günübirlik kararları çözüm üretmiyor, öğretmeni dipsiz bir kuyuya atıyor. Tutarsızlık eğer bir başarı ölçütü olsaydı, bakanlık kesinlikle Onur belgesi alırdı.
2- Milli Eğitim Bakanlığı öğretim yılı başında uzaktan eğitime devam edilmesine,canlı derslere katılımın zorunlu olmadığına, öğrencilerin kazanımların tamamından sorumlu tutulacağına dair aldığı karardan sonra şimdi de öğrencilere ders etkinliklerine katılımlarına göre not verilmesi istemektedir.
3- Ders etkinliklerine erişim ve katılım imkânlarında var olan bölgesel, yöresel ve kişisel eşitsizlikler göz önüne alındığında, eşit olmayan şartlarda yapılacak her türlü ölçme-değerlendirme faaliyeti, objektif kıstaslara dayanmayan sonuçlar doğuracaktır.
4- Çocuklarımız uzaktan eğitim görüyor, öğretmenlerimiz uzaktan ama candan eğitim veriyor, fakat görünen o ki bakanlık eğitime de öğretmene de öğrenciye de çok uzaktan bakıyor
GENEL
Yayınlanma: 18 Ocak 2021 - 13:30
Ölçme Değerlendirme uygulamaları hakkında açıklama
1- Meb’in alandan kopuk, gerçeklerden uzak, hukuki açıdan da tutarsız günübirlik kararları çözüm üretmiyor, öğretmeni dipsiz bir kuyuya atıyor
GENEL
18 Ocak 2021 - 13:30
İlginizi Çekebilir