UPS SİSTEMİNDE KULLANILMAK ÜZERE AKÜMÜLATÖR MALZEMESİ ALIMI (1 KALEM) alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
2-İhale konusu malın
3- İhalenin
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler: 1-Satın alınacak akümülatörler üretildiği ülkenin standartlarına uygun olarak imal edilmiş olacaktır. Takip edilen standart teklifte belirtilecektir.
2-Üretici firma veya ithalatçı firma “ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi” ve “ISO 14001:2004 Çevre Yönetim Sistemi” belgesine sahip olmalıdır.
3-Kullanılacak aküler Materyal Güvenlik Bilgi Formu belgelerine sahip olmalıdır. 4-Aküler üretildiği ülkenin standartlarına uygun olarak imal edilmiş olacak ve CE işaretli olmalıdır.Belirtilen akülerin ilgili Türk Standartları Enstitüsü (TSE) standardına (TS 1352-2 EN 60896-21) uygun olmalıdır.Belgeler akredite edilmiş ve Türkçe tercümesi ile birlikte verilmelidir. 4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur. 8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar IĞDIR İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ DESTEK HİZMETLERİ BAŞKANLIĞI SATIN ALMA BİRİMİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. 9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir. 10. İstekliler teklif ettikleri bedelin 3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir. 11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür. 12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez. 13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır. 14. Diğer hususlar: İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
İhale Kayıt Numarası | : | 2020/350989 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | TOPÇULAR MAH. HÜRRİYET CAD. NO:24 İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ EK BİNASI 76000 IĞDIR MERKEZ/IĞDIR |
b) Telefon ve faks numarası | : | 4762277589 - 4762260307 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | [email protected] |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
a) Niteliği, türü ve miktarı | : |
60 ADET UPS SİSTEMİNDE KULLANILMAK ÜZERE AKÜMÜLATÖR MALZEMESİ ALIMI (1 KALEM) Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | IĞDIR DEVLET HASTANESİ AYNİYAT DEPOSU |
c) Teslim tarihi | : | Sözleşmenin imzalanmasına müteakip; İdarenin/ilgili deponun yazılı talebi/siparişi (faks, posta, e-posta) doğrultusunda sipariş geçildiği tarihten itibaren belirtilen malzemeler 10 (on) takvim günü içerisinde teslim edilecektir. Malzemeler yıl boyunca peyderpey veya tamamı sipariş çekilecektir. Malzemelerin montajı,taşınması ve depoya teslimi yükleniciye aittir. |
a) Yapılacağı yer | : | TOPÇULAR MAH. HÜRRİYET CAD. NO: 24 İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ EK BİNASI 76000 - IĞDIR MERKEZ / IĞDIR |
b) Tarihi ve saati | : | 23.07.2020 - 11:00 |
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler: 1-Satın alınacak akümülatörler üretildiği ülkenin standartlarına uygun olarak imal edilmiş olacaktır. Takip edilen standart teklifte belirtilecektir.
2-Üretici firma veya ithalatçı firma “ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi” ve “ISO 14001:2004 Çevre Yönetim Sistemi” belgesine sahip olmalıdır.
3-Kullanılacak aküler Materyal Güvenlik Bilgi Formu belgelerine sahip olmalıdır. 4-Aküler üretildiği ülkenin standartlarına uygun olarak imal edilmiş olacak ve CE işaretli olmalıdır.Belirtilen akülerin ilgili Türk Standartları Enstitüsü (TSE) standardına (TS 1352-2 EN 60896-21) uygun olmalıdır.Belgeler akredite edilmiş ve Türkçe tercümesi ile birlikte verilmelidir. 4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler: |
Akülerin garanti süresi kullanıcı hataları ve doğal afetler hariç 2 (iki) yıl olacaktır. Firma bu süre içerisinde meydana gelebilecek arızada akümülatörü (blok ya da grup olarak) yenisi ile bedelsiz olarak değiştirmekle yükümlü olacaktır. |
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
1-Teklif edilen akülerin ağırlıkları ve watt değerleri orijinal kataloglarında belirtilmelidir. 2-Aküler tamamen yeni, hiç kullanılmamış olacak, üzerleri çatlak, çizik, ezik, kırık v.s. kusurlu olmayacaktır.Dış Kutu aside,patlamaya ,darbelere dayanıklı olacak ve açılabilir kapağı olmayacaktır.(Dış kutu ABS olmalıdır.) 3-Akü katalogları ve hesaplamaları teklifle birlikte verilecektir. 4-Teklif edilen ürünlerin ihale dokümanında belirlenen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla, ihalenin her aşamasında idare tarafından numune istenebilir. Numune talebi EKAP üzerinden bildirilecek olup ayrıca bildirim yapılmayacaktır. EKAP üzerinden bildirim yapılmasına müteakip en geç 10 (on) iş gününde numuneler Destek Hizmetleri Başkanlığı Satın Alma Birimine teslim edilecektir. EKAP üzerinden yapılan numune talebi zamanında karşılanmadığı takdirde ilgili kalem/kalemlere ait teklifiniz değerlendirme dışı bırakılacaktır. |
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur. 8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar IĞDIR İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ DESTEK HİZMETLERİ BAŞKANLIĞI SATIN ALMA BİRİMİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. 9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir. 10. İstekliler teklif ettikleri bedelin 3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir. 11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür. 12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez. 13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır. 14. Diğer hususlar: İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.