• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • GÜNDEM
  • SPOR
  • EKONOMİ
  • ASAYİŞ
  • SAĞLIK
  • SİYASET
  • RESMİ İLANLAR
  • EĞİTİM
  • GENEL
  • TEKNOLOJİ
  • IĞDIR DÜNYA
  • Ara
SON DAKİKA:
00:01
Tuzluca Tarım ve Orman Müdürlüğü Üreticiyi Görmezden Geliyor! Hayvanlar Araçlarda Kaderine Terk Edildi!
Video Galeri Foto Galeri Yazarlar
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
  1. Haberler
  2. GENEL
  3. Aras Elektrik, Müşteri hizmetleri merkezleri denetimi başarıyla tamamlandı
GENEL
Yayınlanma: 02 Şubat 2025 - 15:27
Güncelleme: 02 Şubat 2025 - 15:30

Aras Elektrik, Müşteri hizmetleri merkezleri denetimi başarıyla tamamlandı

Aras Elektrik, bu yılki ISO 18295-1 ve ISO 18295-2 Müşteri İletişim Merkezlerinin Yönetim Sistemi denetimlerini başarıyla geçerek müşteri hizmetleri alanındaki çalışmalarını bir kez daha kanıtladı.

GENEL
02 Şubat 2025 - 15:27
Güncelleme: 02 Şubat 2025 - 15:30
Yorumlar
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
Aras Elektrik, Müşteri hizmetleri merkezleri denetimi başarıyla tamamlandı
Aras Elektrik, bu yılki ISO 18295-1 ve ISO 18295-2 Müşteri İletişim Merkezlerinin Yönetim Sistemi denetimlerini başarıyla geçerek müşteri hizmetleri alanındaki çalışmalarını bir kez daha kanıtladı.

Aras Elektrik, bünyesindeki ISO 18295-1 Müşteri İletişim Merkezleri Yönetim Sistemi ve ISO 18295-2 Müşteri İletişim Merkezlerinin Müşteri İçin Yönetim Sistemi ile standartlara uyum sağlayarak, süreçlerini daha verimli ve sürdürülebilir hale getiriyor. Bu yönetim sistemiyle, şirketin operasyonel mükemmeliyetine katkıda bulunuyor ve hem iç süreçlerin hem de müşteri hizmetlerinin kalitesini sürekli olarak iyileştiriyor. Bu sayede, şirketler hem iç süreçlerini daha iyi yönetebilir, hem de tüketicilerine daha kaliteli ve güvenilir hizmetler sunuyor.

Genel Müdür Yardımcısı Onur Hüdayioğlu "Aras Elektrik Çözüm Merkezi olarak ISO 18295-1 ve ISO 18295-2 Yönetim Sistemi denetimlerini başarıyla tamamladık. Bu denetim, çağrı merkezi hizmetlerinin kalitesini, tüketici memnuniyetini ve hizmet süreçlerini değerlendiren önemli denetimlerden biri. Bu denetimle Çağrı Merkezimizin, sadece teknik anlamda değil, aynı zamanda tüketici odaklı yaklaşımımızla da ne denli güçlü olduğunu kanıtladık." dedi.

Hüdayioğlu: "Denetimler sırasında tüm süreçlerimiz titizlikle incelendi ve sonuçlar bizleri son derece mutlu etti. Tüketici memnuniyetini ve kaliteli hizmet anlayışını daha da ileriye taşıma yolunda çalışmalarımıza devam edeceğiz. Hedefimiz, her zaman daha iyiye gitmek ve tüketicilerimize en yüksek kaliteyi sunmak. Daha büyük başarılar elde etmek için var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz." dedi.

3 gün süren denetimlerde, uzman denetçiler müşteri iletişim merkezi süreçlerini ve raporlarını detaylı bir şekilde inceledi. Denetimler sırasında örnek çağrılar dinlenerek, şirketin müşteri hizmetleri performansı değerlendirildi. Aras Elektrik, tüketici memnuniyetini artıran ve standartlarını yüksek seviyede tutan bir performans sergileyerek, bu denetimlerden geçmeyi başardı.

Başarıyla tamamlanan denetim, Aras Elektrik Çözüm Merkezi'nin yönetim sistemi ve tüketici hizmetleri alanındaki taahhüdünü bir kez daha ortaya koydu. Bu başarı ile Aras Elektrik, hem tüketicilerine en yüksek kaliteli hizmeti sunmaya devam edecek hem de iç süreçlerinde sürekli iyileştirme adına çalışmalarını sürdürecek.

Entegre Yönetim Sistemi (EYS), farklı kalite ve yönetim standartlarını bir arada bulunduran ve tek bir sistemde entegre edilen bir yapıdır. Bu sistem, şirketlerin farklı alanlarda (örneğin kalite, çevre, iş sağlığı ve güvenliği gibi) belirledikleri standartlara uygunluğunu sağlarken, aynı zamanda verimliliği artırmaya yönelik süreçleri iyileştirir. EYS sayesinde, tüm bu farklı yönetim sistemleri arasında sinerji oluşturulur, süreçlerin yönetimi daha verimli hale gelir ve şirketler, uluslararası standartlarda başarı sağlamış olurlar.


İHA
  • YORUMLAR
adlı kullanıcıya cevap x
İlginizi Çekebilir
Malatya'da uyuşturucu operasyonu
Malatya'da uyuşturucu operasyonu
Yurt dışına kaçmaya çalışan 3 firari hükümlü tırda yakalandı
Yurt dışına kaçmaya çalışan 3 firari hükümlü tırda yakalandı
Diyadin kaplıcalarına yoğun ilgi
Diyadin kaplıcalarına yoğun ilgi
Ağrı'da bayram tedbirleri: Trafik ve asayiş denetimleri aralıksız sürüyor
Ağrı'da bayram tedbirleri: Trafik ve asayiş denetimleri aralıksız sürüyor
Son Haberler
Tuzluca Tarım ve Orman Müdürlüğü Üreticiyi Görmezden Geliyor! Hayvanlar Araçlarda Kaderine Terk Edildi!
Tuzluca Tarım ve Orman Müdürlüğü Üreticiyi Görmezden Geliyor!...
Iğdır Havalimanı Nisan Ayında 29 Bin 939 Yolcuya Hizmet Verdi
Iğdır Havalimanı Nisan Ayında 29 Bin 939 Yolcuya Hizmet Verdi
Haydar Aliyev Fen Lisesi’nde Mezuniyet Coşkusuna Kardeş Eli: Kermesle Taçlanan Veda
Haydar Aliyev Fen Lisesi’nde Mezuniyet Coşkusuna Kardeş Eli: Kermesle...
19 Mayıs Hazırlıkları Başladı: Gençlik ve Spor Etkinlikleri İçin Koordinasyon Toplantısı Yapıldı
19 Mayıs Hazırlıkları Başladı: Gençlik ve Spor Etkinlikleri İçin...
“Kitap & Kadın” Söyleşisi Iğdır Üniversitesi’nde Yoğun İlgi Gördü
“Kitap & Kadın” Söyleşisi Iğdır Üniversitesi’nde Yoğun İlgi...
Okullar Eğitim Öğretime Hazır Hale Getirildi
Okullar Eğitim Öğretime Hazır Hale Getirildi

Ana Sayfa
GÜNDEM
SPOR
EKONOMİ
ASAYİŞ
SAĞLIK
SİYASET
RESMİ İLANLAR
EĞİTİM
GENEL
TEKNOLOJİ
IĞDIR
DÜNYA
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
Biyografiler
Günün Haberleri
Arşiv
Gazete Arşivi
Hava Durumu
Gazete Manşetleri
Nöbetci Eczaneler
Namaz Vakitleri
  • ASAYİŞ
  • DÜNYA
  • EĞİTİM
  • EKONOMİ
  • GENEL
  • GÜNDEM
  • IĞDIR
  • SAĞLIK
  • SİYASET
  • SPOR
  • TEKNOLOJİ
  • Foto Galeri
  • Video Galeri
  • Köşe Yazarları
  • Biyografiler
  • Günün Haberleri
  • Arşiv
  • Gazete Arşivi
  • Hava Durumu
  • Gazete Manşetleri
  • Nöbetci Eczaneler
  • Namaz Vakitleri
Google Play
ücretsiz indirin
App Store
ücretsiz indirin

  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.
İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.

Yazılım: Tumeva Bilişim