IĞDIR – sağlık hizmetlerinde kalite standartlarının artırılmasına yönelik çalışmalar kapsamında, Sağlık Bakanlığı denetim ekibi Iğdır Devlet Hastanesi'nde kapsamlı incelemelerde bulundu.
Gerçekleştirilen ziyarette, denetim heyeti ile hastane yönetimi bir araya gelerek sunulan sağlık hizmetleri, yürütülen çalışmalar ve hizmet süreçleri detaylı şekilde değerlendirildi. Yapılan istişarelerde, sağlık hizmetlerinin daha etkin, verimli ve kaliteli hale getirilmesine yönelik görüş alışverişinde bulunuldu.
Hastane yönetimi, vatandaşlara en iyi sağlık hizmetini sunma hedefi doğrultusunda kalite standartlarını sürekli yükseltmek için çalışmalarını aralıksız sürdürdüklerini belirtti. Bakanlık denetim ekibinin öneri ve değerlendirmelerinin hizmet kalitesine önemli katkı sağlayacağı ifade edildi.
Yetkililer, denetim sürecinin sağlık hizmetlerinin geliştirilmesi açısından önemli bir fırsat olduğunu vurgulayarak, katkılarından dolayı Sağlık Bakanlığı denetim heyetine teşekkür etti. Iğdır Devlet Hastanesi'nin, vatandaş odaklı sağlık hizmeti anlayışıyla çalışmalarını kararlılıkla sürdüreceği bildirildi.
HAKAN ARAS