Kerbela Şehitleri Iğdır'da Dualarla Anıldı
Hz. Hüseyin ve Kerbela şehitleri, aşura Günü dolayısıyla Iğdır'da düzenlenen programla anıldı. Zübeyde Hanım Bulvarı'nda gerçekleştirilen anma programına vatandaşlar yoğun ilgi gösterirken, birlik ve beraberlik mesajları öne çıktı.
Programa Iğdır Valisi M. Fırat Taşolar, Iğdır Milletvekili Cantürk Alagöz ile il protokolü katılarak vatandaşlarla bir araya geldi. Kerbela'da yaşanan acının asırlardır İslam dünyasının ortak hüznü olduğuna vurgu yapılan programda, Hz. Hüseyin ve beraberinde şehit olanlar için dualar edildi.
Muharrem ayının manevi atmosferinde gerçekleştirilen anma programında katılımcılar, Aşura Günü'nün taşıdığı anlam ve mesajlara dikkat çekerken, birlik, kardeşlik ve dayanışmanın önemine vurgu yapıldı.
Program, yapılan duaların ardından vatandaşların bir araya gelmesiyle sona erdi. Iğdır'da her yıl olduğu gibi bu yıl da Aşura Günü, geniş katılımla ve manevi bir atmosfer içerisinde idrak edildi.
HAKAN ARAS