Iğdır güvenlik Korucuları Derneği'nin gerçekleştirilen 4. Olağanüstü Genel Kurul Toplantısı'nda mevcut başkan Mehmet Abiş, üyelerin desteğini alarak yeniden başkanlığa seçildi.
Tek aday olarak katıldığı seçimde üyelerin güvenini bir kez daha kazanan Mehmet Abiş, derneğin önümüzdeki dönemde de güvenlik korucularının hak ve menfaatlerini korumaya yönelik çalışmalarını sürdüreceğini belirtti.
Genel kurulun ardından yapılan açıklamada, kuruluşundan bu yana güvenlik korucularının birlik ve beraberliğini güçlendirmek amacıyla faaliyet gösteren derneğin, aynı kararlılıkla çalışmalarına devam edeceği vurgulandı.
Yapılan değerlendirmelerde, güvenlik korucularının sosyal, ekonomik ve mesleki haklarının geliştirilmesi adına yürütülen çalışmaların yeni dönemde de devam edeceği ifade edildi.
- Olağanüstü Genel Kurul'un dernek camiasına ve Iğdır'a hayırlı olması temennisinde bulunulurken, yeniden başkanlığa seçilen Mehmet Abiş tebrik edilerek görevinde başarılar dilendi.