AK Parti Iğdır Milletvekili Cantürk Alagöz, İçişleri Bakanlığı görevine başlayan Ali Yerlikaya'yı ziyaret etti. Avukat İsmail Sağlam'ın da eşlik ettiği ziyarette Cantürk Alagöz, Bakan Yerlikaya'ya hayırlı olsun dileklerini iletti.
Ziyaretle ilgili açıklama yapan Milletvekili Alagöz, “İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya'yı makamında AK Parti Iğdır İl Başkanı Ali Kemal Ayaz ve Av. İsmail Sağlam ile birlikte ziyaret ederek kendisine hayırlı olsun dileklerimizi ilettik. Nazik kabulleri için kendilerine teşekkür ederiz” dedi.
Ziyaretle ilgili açıklama yapan Milletvekili Alagöz, “İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya'yı makamında AK Parti Iğdır İl Başkanı Ali Kemal Ayaz ve Av. İsmail Sağlam ile birlikte ziyaret ederek kendisine hayırlı olsun dileklerimizi ilettik. Nazik kabulleri için kendilerine teşekkür ederiz” dedi.
